Oldalak

2009. április 16., csütörtök

Ilyen volt a Húsvétunk.

Halihó!

Jól elmaradtam az írkálnivalómmal. Valahol ott tartottam, hogy várjuk a nyuszit.





Imike lelkesen készítette oda a répát a nyuszinak (Csillu már aludt).

Másnap reggel Imi lelkendezve ébresztett minket, hogy "anya, apa nézzétek mekkora csomagot hozott a nyuszi!" Nehezen, de rávettük, hogy várja meg Csillut a kibontással. Dícséretére legyen mondva, türelmesen várta, hogy a csajszi még egy órát aludt.

"Addig vigyázok az ajándékainkra."

Végre felébredt Csillu és nekieshettek az ajándékbontásnak, nagyon boldogok voltak és izgatottak. ASmíg Imi bontotta az ajándékot addig Csillu föl-le szaladgált a csomagjával a kezében. Így le is maradt a fotóról:

Imi megkapta az áhított autópályát. Komolyan mondom ez a pillanat mindent megért! Csillu nemkülönben örült a kis meskönyveknek és a kirakónak:
Apukánk sajnos mindkét nap délutános volt, így csak én mentem el Anyósomékhoz a gyerekekkel. Ők ott maradtak én pedig hazajöttem, még sütnöm kellett egy sütit a hétfői locsolóknak. Hétfőn a fiúk elindultak a család többi nőtagjához locsolni, Csilluval pedig vártuk a locsolkodókat. A papírtojások nagy sikert arattak! Az ebédidőt és a délutánt ma is anyósoméknál töltöttük el(anyukám betegsége miatt). Sajnos a kertben nem sokáig tudunk lenni, mert elég hűvös szél fújt. Az unokatesókkal a játék persze a házban is jó. A technika ördöge: a fényképező lemerült Így a hétfőről csak ennyi:

Családom csinosban

Estére a csemeték jól kifáradtak és elaludtak, mint a bunda.

1 megjegyzés:

Osli írta...

Jól összefoglaltad, mi történt veletek. Jó nézni a képeket a szöveg mellé.
Nagyon szép a család "csinosban" :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...