Oldalak

2009. április 8., szerda

Ovibaj

Bosszankodtam ma az ovi miatt. A múlt héten Imi nem volt oviban (az arcürege miatt).
Hétfőn vittem. Amikor mentem érte mindta az ovónéni ugye tudom, hogy Iminek két napra még nincs ebédje. Ha-ha. Most azért nem volt két napig, mert az ovónéni nem rendelt neki kajcit. Már jön a füst a fülemen...

Ma végre minden rendben, reggel elmentünk oviba. Mivel fogadtak? Imike valószínűleg bárányhimlős.
Igaz én olyat még nem láttam élőben, de azt a pár pöttyet ami Imim hasám van már láttam. Amikor besokall a csokitól és a kakaótól kijön rajta néhány pötty. Vakarózni sem látom. Ja és a fincsiség: kapott védőoltást bárányhimlő ellen. Ne értsetek félre nem én akarom oviba tuszkolni a gyereket, ő szeretne végre rendesen menni. Szóval holnap doktornéni, majd ő megmondja az igazat.



más: Tegnap elkészült az új háttérkép a számítógépre íme:





Mára ennyi, jó éjjt!

1 megjegyzés:

altalena írta...

Nekem nagyon tetszett ez az oldalad...jó ötlet volt belőle háttérképet csinálni!
Kiváncsi vagyok...mit mond a doki, lesz e bárányhimlőtök vagy sem?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...