Oldalak

2009. április 24., péntek

Scrap-játék

Altalena kiválasztott egy scrap-staféta játékra. A játékot Szrjudit indította:

"Egy játékra is hívlak titeket, ha van kedvetek mutassátok meg ti is az első scrap képeteket, kiváncsi lennék, hogy ki hogyan kezdte. Tehát indítok egy blogjátékot scrappelők körében:1. Mutatsd meg az elsőként készült alkotásodat.2. Írj pár sort a scraphez fűződő érzéseidről, gondolataidról, mióta csinálod, stb.3. Add tovább a játékot az általad kiválasztott 5 embernek, és hagyj erről megjegyzést a blogjukban."




Ez volt az első oldal amit készítettem digitális technikával. Imi mosolya a címe. Ez év február 14-én készítettem. A fotót férjem készítette, de annyira beleszerettem, hogy mindenképpen akartam egy oldalt belőle. Mai napig ez az egyik kedvencem.

2.

A scrapbookkal úgy 2 évvel ezelőtt találkoztam először egy kreatív katalógusban. Nagyon megtetszett a sok papír és kütyü amit adíszítéshez lehet felhasználni. Szeretek mindent ami a papírhoz kötődik. Az uram szerint papírfil vagyok. Egy darabig elvesztettük szem elől egymást (a scrap és én, az uram még megvan :) ). Tavaly nyáron Klára napra készítettem két mini albumot Anyósomnak és a Dédinek az unokákról. Sajnos ezekről nem készítettem fotót.

Azután Szegeden jártamban - keltemben bekukkantottam egy kreatív boltba és ott a kedves eladó hölgy (azóta kiderült, hogy ő Feri felesége) ajánlotta a Scrapbookozz Velünk internetes magazint és tájékoztatott, hogy nemsokára lesz egy új magyar portál is a Scrapbookozzvelünk.hu. Ez karácsonykor volt, a magazinban láttam, hogy scrappelni digitális módon is lehet. Azóta az érdeklődés hobbivá nőtte ki magát. Sajnos sokszor nem tudok annyi időt fordítani az alkotásra, mint szeretnék. Igyekszem viszont része lenni a közösségnek melyet a scrapbook tart össze. Most lettem törzsvendég én is a Scrapbookozz. hu-n és ha nem is mindig kommentezem a galériában megjelenő képeket (gyakran idő hiányában), azért figyelemmel kísérem mindenki munkálkodását. Szeretem a játékokat, igyekszem minél többen részt venni. A fényképezőgép most már alapfelszerelés, hiányzik, ha lemerül vagy otthon felejtem. Örülök, hogy az életem része lett a scrap.

Kiszemeltjeim:

Szotyi , Sabee , Eralilla , Osli, Csuti

Jó játékot mindenkinek!

9 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszi a játékot, nagyon tetszik :)

szrjudit írta...

Szuper volt olvasni, olyan érdekes, hogy ki hogyan kezdte :)

Osli írta...

Köszi szépen a stafétát. Mindenképp fogok játszani :)

Rucola Designs írta...

Nem mondod, hogy csak most kezdted a digit??!! Én is papírfil vagyok :)

Kriszta (hozak) írta...

Tényleg, ha jobban meggondolom akkor csak bő két hónapja űzöm az oldalkészítést! Te jó ég én még nagyon kicsi vagyok! :)

Kriszta (hozak) írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tinci írta...

Jó volt olvasni ezeket a sorokat!

Judit írta...

Köszönöm hogy gondoltál rám. Szinte minden gondolatoddal egyetértek, pláne a fényképezőgéppel…

csuti írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám, mindenképpen játszok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...