Oldalak

2009. május 25., hétfő

100% nyár - Blogtrain 2.

Osli indított egy új készletkreáló blogjátékot.




Ezeket a színeket felhasználva kell minikészletet készíteni. Két hét a határidő.
Még sosem kreáltam semmit, remélem meg tudok felelni az elvárás(aim)nak. Sokan jelentkeztünk a játékra, jó nagy megakit lesz majd belőle. :D

-------------------------------------------------------

Ma nagy öröm ért! Jankától megkaptam a nyereményemet. Álomszép. Egy nagyon klassz nyári készlet hagyományos technikához. Fotó itt. Még egyenlőre csak nézegetem és fogdosom, ja és dugdosom a gyerekek elől. Szinte sajnálok majd belevágni a szép paírokba és felragasztani a csodás matricákat. Várom mikor lesz családmentes övezet és majd belefogok.

Köszi, hogy benéztél!

2 megjegyzés:

icka írta...

Kriszta! Nem tudom hol lehet üzenni, úgyhogy ide írok. Légyszi törölj ki a rendszeres olvasókból, mert rossz néven kerültem oda. Lehet hogy én is ki tudnám magam, de nem jövök rá hogyan kell. Ha kitöröltél jövök újra! Köszi!icka

Kriszta (hozak) írta...

Icka,írtam neked bejegyzést a blogodban, szerintem az működik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...