Oldalak

2009. június 16., kedd

Játék a tempate-tel

SzrJudit készített egy szuper oldalt, majd abból egy sablont és indított egy klassz kihívást "Az én világom" címmel. Csak annyi volt a feltétel, hogy használjuk fel a sablont.




Innen letöltheted / download

Ez pedig az én oldalam a kihívásra:



SZRJ - Doors template
Kaccii - Nook fancy
Kafrounette - ? (kastély)
MaelioDesign - pretty music


Igazából csak két olyan készletem van ami mesés: Kaccii és Kafrounette készlete.
Azt, hogy a téma mesés legyen Osli inspirálta az ő gyönyörű oldalával.

Köszönöm. hogy olvastál!

2 megjegyzés:

Osli írta...

Gyönyörű az oldalad, de már nem részletezem (a galériában többet írtam)
Neked is több ilyen stílusú oldalt kellene csinálni, mert nagyon jól sikerült :)
Köszönöm, hogy engem is megemlítettél :)

eralilla írta...

Tényleg mesés ez az oldal. (Látom Kaccii másnál is bejön.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...