Oldalak

2009. augusztus 12., szerda

Hazajöttünk

Hazaértünk a soproni nyaralásból (jövök majd az élménybeszámolóval).

Egy hétig ugyan nem tudtam szkreppelni, de csodás oldalak vártak itthon.

Az SB-n Secima adott fotó játékában Imikém fotójával lehetett oldalakat készíteni.

Mutatom miket kaptam.

Altalenától:



Ányitól:


beszteritől:


Darinkától:


Eralillától:


Kovaxkától:


LaceEtól:


Sabeetól:


Secimától:


Tincitől:


Mindenkinek köszönöm! Szeretem ezt a fotót, így még jobban.

Köszi, hogy benéztél.

2 megjegyzés:

Osli írta...

Még én is jövök neked oldallal, de nagyon idő híján vagyok
Most úgy néz ki a kirándulás Szegedre is ugrott, de ha megyünk, előtte egyeztetek veled, hátha a férjem ad egy óra 'kimenőt' :)

LaceE írta...

Hejj, de jó sok képet kaptál. Egyik szebb mint a másik. :) Jó hogy hazaértetek :) Már hiányoztak az oldalaid :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...