Oldalak

2009. augusztus 28., péntek

Miket szeretek?

Altalena és Tinci invitáltak egy játékra. Mondjam el, hogy mi az az öt dolog amit nagyon szetetek. Nem állítottam fel fontossági sorrendet. Éppen melyik van soron, de mind kedves a számomra.

1. Szeretem, ha együtt van a család. Mindegy mit csinálunk, együtt minden jó.

2. Szeretem, ha jut idő egy kicsit magamban lenni. ( Nem kell sok, néha csak 20 perc is elég.)

3. Szeretem a csavaros és kiszámíthatatlan történeteket, (általában idő előtt kitalálom a végét, ritkán tudnak meglepni) legyen az film vagy könyv. A megindító és óriási érzelmeket felvonultató történetek is jöhetnek. Tudjátok ami még napokig ott motoszkál a fejben... :-)

4. Szeretek a scrapbookkal foglalkozni. Olvasás, böngészés, letöltés, oldalkészítés minden jöhet.

5. Szeretek az ünnepekre készülődni. A családiakra csakúgy, mint a mindenki által ünnepeltekre.

Mindenkiére kíváncs vagyok!
Most nekik adnám tovább:

Beandy
Arenn
Gini
Icka
Sziszi

Köszi, hogy olvastál!

1 megjegyzés:

icka írta...

Köszi, hogy gondoltál rám. Nem lesz könnyű feladat számomra, mert nem vagyok az a kitárulkozós típus, de majdcsak megbírkózom vele. Kíváncsi vagyok, miket fogok írni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...