Oldalak

2009. augusztus 20., csütörtök

NYERTEM és még kaptam KÉT oldalt

Képzeljétek nyertem egy gyönyörűséges készletet. Méghozzá Mistique Designs-tól az Enchanted készletét. Megjegyzést kellett írni a blogbejegyzéshez, megtettem és Fortuna nekem is kegyeskedett (három nyertes lett).





Ugye milyen szépséges? Nézzétek meg milyen csodás oldalakat készítettek belőle a Ct tagok! Itt látható.
Hozzájuk képest én kicsi vagyok, de már próbálok valami szépet készíteni belőle.


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Kaptam még két oldalt az Adott fotó kihívásra.

Sőt Eralillától ez már a második (névnapomra kaptam :-) ).



Ezt az oldalt pedig Oslitól kaptam:



Mindkettőtöknek köszönöm!

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


Készítettem nemrégen én is két oldalt.
Íme:
Adott fotó játékra Altalenának,


Twolittlepixel - pixelpack 1

és Ányinak:


happy day - designed by krista
wordart vol.2. - Danis
madár stamp - Sueli Colbert desogn


Köszönöm, hogy olvastál!



7 megjegyzés:

Noncsi írta...

Gratulálok, Kriszta! Tényleg csodaszép készletet nyertél, nekem is nagyon tetszik!!!

icka írta...

Gratulálok, ez állati jól néz ki, elképesztően szép!

Merika írta...

Gratulálok, végre valaki nyer az ismerősök közül!!!Szuper készlet!!!

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm lányok!

LaceE írta...

Gratula a nyereményedhez. NAgyon szuper. És persze az oldalak is amiket kaptál és készítettél :)

Rucola Designs írta...

Gyönyörű készlet, nagyon gratulálok! :)

Kriszta (hozak) írta...

Kovaxka, LaceE nektek is köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...