Oldalak

2009. november 14., szombat

Homokgrafika

Olyat találtam most a The Scrappin Cop blogján, hogy leesett az állam. A homokgrafika régóta lenyűgöz, de ez az előadás mindent felülmúl.
Xenija Simonova 1985-ben született Ukrajnában. Homokgrafika-készítő. 2009-ben megnyert egy tehetségkutató versenyt (Ukrajna Got Talent). Egy olyan animációt készített, ami a Szovjetunió alatti életet festette le. Simonova 1,000,000 ukrán hrivnyát ( 125,000 USD)nyert a versenyben elért első helyért.

Ha van nyolc perced nézd meg! Számomra nagyon megindító volt.

Íme a csoda:



Köszi, hogy benéztél!

5 megjegyzés:

altalena írta...

Ez tényleg megindító volt, nagyon szeretem ezt a művészetet!:)

Noncsi írta...

Nem semmi!!! Érdekes, hogy emberek, hogy lehetnek ennyire ügyesek! :)

Ányi írta...

Meglepi-díj vár a blogomon :-)
A hmokgrafika nekem is bejön :-)

Osli írta...

A meglepivel én is gondoltam rád!

Nem írnék külön, itt gratulálnék az új CT tagsághoz. Nagyon szépeket készítettél, és a készlet is szépséges

Baba írta...

nagyon tetszik ez a kis video,megindító hangulata van

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...