Oldalak

2009. november 13., péntek

Újabb CT tagság

Hiába a munkábaállással jelentősen lecsökkent scrapbookra való időmet nem tudom sehogysem kibővíteni.
A Scrapbook-hét eseménysorozata véget ért és én csak két oldalt készítettem. :-(
Otthon is sok minden történt az elmúlt időszakban. A mindennapos dolgok melett jutott idő némi ünneplésre is. Felköszöntöttűk a fiúkat névnapjuk alkalmából. Fotókat alig készítettünk, pedig nem ártana mert a feldolgozható újabb képek száma vészesen csökken.
Ami viszont jó hír, hogy CT tag lettem egy amerikai dizájnernél. Mrs. Jay Bob néven alkot.
A Design in Digital fórumon van a boltja. Nekem tetszenek a készletei. Két oldalt is alkottam a legújabb készletével a Nortern Ligt-tal. Megvásárolhatod Linda BOLTjában.
A készlet:


Egyszerűen imádom a színeit.

Az oldalaim pedig:

                           
Template - Nikki
Wordart - Noncsi



Template - Tues 7-21

Az első oldalam egyben még a novemberi templates kihívásnak is eleget tesz.
Ha tetszik az elrendezés ne habozz INNEN letöltheted a templétet. Indulj te is a kihíváson!

6 megjegyzés:

T írta...

gratula az újabb tagsághoz!!
nagyon klasszak az oldalak, amiket készítettél!!!

Eszter(beszteri) írta...

Gratulálok az újabb tagsághoz! Nagyon tetszenek az oldalak, amiket készítettél, már az sb-n is kommenteltem őket! :)

Rucola Designs írta...

Nekem is nagyon tetszenek az oldalk! :) Nagy gratula a cétéhez! :)) Sok örömöd teljék benne! :)

Kriszta írta...

Gratulálokk a CT tagsághoz. Szuper oldalakat készítettél. Megyek én is bekukantok azért a template-ért.

eralilla írta...

Gratulálok az újabb tagsághoz! Legyen benne sok örömed. (S remélhetőleg Mrs Jay Bob még sokáig alkot)

Noncsi írta...

Nagyon szép oldalakat készítettél.
Itt is szeretnék gratulálni a CT tagságodhoz!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...