Oldalak

2009. december 4., péntek

Adni és kapni

Sziasztok! Egy kicsit eltűntem mert munkálkodtam  egy kicsit a háttérben. Mégpedig ajándékokat készítettem. Elkezdtem a családi naptár projektet. (Majd később mutizom :-) ).
A Másik ajándékot pedig majd nektek hozza  a Mikulás. Érdemes lesz tehát visszanéznetek a jövő hét elején ;-).
Mivel  a gyerekeimnek ma jön a Miki az oviba és a bölcsibe, ezért ti is kaptok egy kis elő- Mikulás ajándékot, már ma!




Fogadjátok szeretettel! 

És amit kaptam:

Secima adott fotós játékában kaptam sok szép oldalt a fiúimról.

Kaptam Kovaxkától:




Secimától:





Eralillától:




Kriszta anyutól:




Baba84-től:




Ányitól:




gerbera1-től:




Köszönöm szépen, mégegyszer!

Jó, hogy erre jártál nézz be máskor is!



3 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Hú, most megint nagyon szégyellem magam, mert még mindig nem jutottam a képedhez. De ami késik, nem múlik,nem felejtkeztem ám meg róla!!!!! :)

Secima írta...

Ilyenkor mindig úgy örülök, mikor látom, hogy mi minden szépséget készítenek az adott fotókból. Annak meg különösen örülök, ha aki kapja, annak tetszenek az oldalak. :)))

Szerintem fognak még mások is utólag alkotni a fotóddal.

altalena írta...

Én sem fogom ám kihagyni a fotódat... mindenféleképpen készítek egy gyönyörű oldalt... majd meglátod:D Köszönöm a keretet, csodaszép...imádnivaló!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...