Oldalak

2010. február 18., csütörtök

Tündérszárny farsangra

Tegnap kreáltam Csillunak tündérszárnyat farsangra. Bár a hivatalos farsang tegnap végetért, Csillunak és Iminek még ezután lesz a mulatság.





Nem kell más hozzá, mint:
- színes karton (legalább A3 méretű)
- áttetsző, aprómintás ajándékcsomagoló, vagy mintás pauszpapír
- olló
- vágóalátét
- sniccer
- kétoldalú ragasztó
- csillámos ragasztó
- lyukasztófogó
- gumi (hogy vállra lehessen venni)

Ja és egy sablon ami  INNEN  letölthető.

Én úgy készítettem, hogy a sablont rámásoltan a kartonra, majd a vonalak mentén ollóval illetve vágókéssel (sniccerrel) kivágtam. Ezt megismételtem mégegyszer hiszen két db szárnyra volt szükségem. Mikor a másodikkal kész voltam, akkor az áttetsző csomagolóból is kivágtam a szárny formáját de csak a körvonalakon. Majd az áttetsző "szárnyat kétoldalú ragasztóval a két kartonszárny közé ragasztottam.
Így lett a szárny hártyaszerűen könnyed. A kész szárnyat csillámragasztóval díszítettem. A sablonon látható helyen a lyukat készítünk és ide fűzzük a megfelelő méretre vágott gumit, hogy hátizsák szerűen vállra lehessen venni.

Remélem elnyerte tetszéseteket, jó alkotást kívánok!


6 megjegyzés:

altalena írta...

Micsoda szép szárnyak! De ügyes vagy... majd mutass képet, amikor fel van öltözve a csajszi:)

Kriszta írta...

Szuper egy anyu vagy. Gyönyörű szárnyak. Biztos szuperül fog kinézni a kiscsaj. Nekünk is holnap lesz, én még harisnya után kajtatok.

Osli írta...

nagyon szép lett. Ehhez hasonlót már én is csináltam, csak én tüll-anyagot ragasztottam a két szárny közé, és az én lánykám akkor pillangó volt :)

CBH írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 11 post on Feb. 18, 2010. Thanks again.

Névtelen írta...

Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

Névtelen írta...

Köszi az ötletet és a sablont, megcsináltam, nagyon szép lett!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...