Oldalak

2010. március 6., szombat

Első farsang - játék az SB-n

Te jó ég, most látom csak milyen régen is írtam már!
De mit is mondjak, úgy el vagyok...
Imike két hete beteg, én is már egy hete. Csillu még most kezd, mára mindketten belázasodtak.
Mindezekzek melett (maszkban dolgozva) szépítgettem az előre bejelentkezett vendégeimet. Ami még egy nagy lépés az eddigi életemben, végre eljött az alkalom, hogy megtanulhatok autót vezetni. Ez most ott tart, hogy jövő héten kedden vizsgázom KRESZ-ből.

Arra hogy oldalt mikor készítettem utoljára szinte már nem is emlékszem.
Kicsit félreraktam a tankönyvet és a tesztkönyvet és kinyitottam a Photoshopot. Az előző bejegyzésemhez is kapcsolódva készült oldal Jóandi pontot érő játékára.
Február 19-én volt Csillukánk első farsangja a bölcsiben. Íme a mi kis tündérkénk teljes pompájában:

KC _ Just love

Tündérkénk még pluszban kapott egy kis raktapasz bajuszt, mert sebes lett a szája. De ez ugye nem is látszik?
Imikém is szerepelt Kisvakondként az ovis farsangon, ebből is lesz majd oldal. Remélem hamar ;-)

Köszi, hogy erre jártál!


5 megjegyzés:

LaceE írta...

Szorítunk Neked kedden a vizsgán :) Az oldalad meg csudaszép lett. A tündérke is igazi taasztündér :) Várom a vakondos oldalt is :)

do írta...

Itt is megdicsérem a csodaszép
Tündérkéd, és Kisvakondot kíváncsian várom!
Jobbulást kívánok nektek és egy kalappal a kreszhez!

Kriszta (hozak) írta...

Köszi a drukkolást, rám fér!

Bernadett {geergos} írta...

Sok sikert a vezetéshez és javulást a családodnak nagyon tündéri a kis tündérke:)

Noncsi írta...

Nagyon édes oldal lett, tündéri a tündérkéd!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...