Oldalak

2010. március 30., kedd

Számok

Számok bizony!
Mégpedig a kettes, mert két oldalt is készítettem utóbbi bejegyzésem óta.
Secima adott fotó játékára Rena fotójával:

Valamint Rainbow Azaz Kata Pontgyűjtő SB kihívására egy nagyon-nagyon tavaszváró oldal:


Aztán egyes, mert kaptam egy blogdíjat. Köszönöm Geergos és Titty!

                                                   
A díjhoz tartozó szabályok:

1. Meg kell köszönni a díjat, attól akitől kaptam.

2. A logót ki kell tenni a blogba.

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.

4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
 
1. Egy kicsit elveszettnek érzem magyam mostanában, túl sokfelé kell osztanom magam és sehol sem vagyok ott 100%-ig.
2.Teljességgel hagytam magam elvarázsolni a Twilight saga által.
3. Nagyon szeretem a Húsvétot, de most úgy érzem szívesen venném ha "érdeklődés hiányában" az idén elmaradna. Készülődni erőn felüli dolognak tűnik. Azért fogok :-)
4. Már vezettem pár órát a rutinpályán és nagyon tetszik a dolog.
5. Szeretnék elvégezni egy profi sminktanfolyamot. Most úgy néz ki, hogy sikerülni fog.
6. A scrap most egy kicsit háttérbe szorult, de még mindig fontos része az életemnek.
7. A végén és mégis az első helyen: Imádom a családom bárhol is, bármerre is ezerfelé-szanaszét vagyok.
 
A következő szám a száz, mert ez ugyanis a 100. blogbejegyzésem.
 
Köszönöm, hogy erre jártál.

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Tök jó hírek, viszont hiányollak nagyon! :)

LaceE írta...

Nagyon szép oldalakat hoztál nekünk. Örülök, hogy azért nem adtad fel a scrapet :)
Valamikor összefuthatnánk egy kávéra, olyan rég beszéltünk :)

krisssz írta...

Szia Kriszta!
Írtam emailt is, de hátha nem kaptad meg.
Lejárt a határidő a Cewe fotókönyv szerkesztős játékra.Nem érkezett meg a könyved. Mi van vele? Kérlek, válaszolj! Köszi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...