Oldalak

2010. április 17., szombat

Szülinapos hét, ajándék hagyományosan

Ez a hét nagyon különleges a családunkban. Egymást követő három napon is szülinapozunk.
14-én Béla Tata (Anyu élettársa), 15-én én, 16-án Nagyi (vagyis Anyósom) ünnepeltük a szülinapunkat.
Anyósomnak más melett még kiállításbelépőt is adunk (holnap köszöntjük) ajándékba. Ezt remek apropónak találtam, hogy kreáljak hozzá egy tartót, gondolván a sima botíték snassz.
Így hát vágtam, hajtogattam, ragasztottam, lyukasztottam, kapcsoztam, nyomtattam, tintáztam. Egy szónak is száz a vége, íme az eredmény:






Szóval ilyen lett. A papírvirágok készítését itt tanultam.
Az egész alapja egy fehér karton ezt díszítettem scrapbook papírokkal (sajnos pontosan nem tudom a márkáját)
 A feliratot kicsit talán bonyolultan készítettem, de ez bevált és pontos eredményt hoz: először kiválasztottam ezt a nyomdázott hatású betűtipust - esetemben ez az ARTISTAMP - és a kívánt méretben Wordben szerkesztve rányomtattam egy A4-es lapra, középre igazítva, a felső margónál 4-5 szóközzel lejjebb. Azután kivágtam a narancssárga kartonból a szükségesnél kicsit nagyobb darabot és a szöveg fölé ragasztottam a szélét átlátszó ragasztóval. majd újra kinyomtattam az egészet. A szöveg most már a narancs kartonon pompázott. Leszedtem az alapról és a kívánt méretre vágtam, szélét tintáztam és 3D ragasztóval a helyére ragasztottam.

Összességében tetszik a végeredmény bár a szegecseket szerintem rondán sikerült beütni. Az indát is elbénáztam, mert azonnal felragasztottam és elfelejtettem tintázni a szélét. Utólag rajzoltam meg filctollal.

A boríték alulról felfelé nyílik belül van egy kis zseb és abban lapul a belépő. Ami egyébként a szegedi Reök palota képtárában A Toulouse- Lautrec kiállításra szól.

Köszi, hogy erre jártál.


5 megjegyzés:

LaceE írta...

Nagyon ügyes vagy, csudaklassz dolgot hoztál össze :)
Nem akarlak elkeseríteni, ma ingyen volt a kiállítás. Mi meg is néztük. Nagyon jó, menjetek el Ti is nézzétek meg :)

Timi írta...

Szia Kriszta!

kérlek kukkants be hozzám!:-)

http://tittyscrap.blogspot.com/2010/04/dijak.html

altalena írta...

Ó Kriszta gyönyörű a lap! Milyen ügyes vagy! Nekem a virág is és az inda is nagyon tetszik:)

Kriszta írta...

Ez nagyon szép lett. Ügyes vagy.
Készítettem én is neked egy kis ajándékot. Nézz be hozzám.

do írta...

Szép lett! az inda tintázását ügyesen korrigáltad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...