Oldalak

2010. május 29., szombat

Én is nosztalgiázom

Már egy ideje olvasgatom a blogokon a nosztalgia játékos stafétát. Klassz dolognak tartom,. jó volt nézegetni  nálatok a 6. oldalaitokat. Ennek kapcsán én is belenéztem a galériámba, hogy melyik is volt az.
Bár nem kaptam meg névre szólóan a stafétát, de Osli (és még páran) továbbadták csak úgy. Még soha nem csináltam ilyet, de gondoltam veszem a bátorságot, és megmutatom melyik is volt a 6. oldalam.



Ancsika scraplift2 játékára készült. Jó visszanézni. Az árnyékolással még egy kicsit hadilábon álltam. Azon is elcsodálkoztam, hogy Imikém mekkorát nőtt azóta. Emlékszem mennyire büszke voltam magamra, hogy a "parafa" háttérből ki tudtam vágni a betűket. :-D

Köszi, hogy benéztél.


7 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Ó, de szuper, hogy hagytad magad játékba vinni! :) Sokan örülünk, hogy látjuk a 6. oldaladat! Emléxem erre a liftre, nagyon szép oldalt csináltál! :)

do írta...

Hűűű, már a 6. oldalad is nagyon profi volt! Jaj, de jó, hogy ezt megmutattad! Köszi!

altalena írta...

Ó hát ez egy gyönyörű oldal! Ha nem olvasom el, azt hiszem, hogy mostanában csináltad!:D

eralilla írta...

Milyen jó, hogy vetted a bátorságot! Ezt az oldalad én még nem láttam. S ez csak a 6.? Tényleg szuper!!

Eszter(beszteri) írta...

Jól tetted, hogy megmutattad, jó volt látni... :D Szuper oldal ez!

Tinci írta...

Jó,hogy megmutattad! Szerintem nagyon klassz oldal volt már akkor is, és most is nagyon tetszik!

LaceE írta...

Ezt az oldalt én is mutogatnám :)Tök szuper. Az árnyékokkal meg szerintem mindenkinek voltak problémái az elején és tényleg milyen jó érzés volt, amikor valami apró újdonságot megtanultunk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...