Oldalak

2010. június 1., kedd

Május

Tegnap elgondolkodtam mi minden is történt velem, velünk májusban. Nekem nagyon sűrűnek tűnt és fárasztónak. A jó dolgok közé tartozik, hogy részt vettem a hőn vágyott sminktanfolyamon. Nem mástól, mint Dudás Barbara világ és európabajnok sminkmestertől leshettem el pár dolgot. Szépséges oklevelet is kaptam ám.
Az autóvezetést is gyűröm még. Jobban is lehetett volna haladni vele, de kettessével véve az órákat az nekem sok volt. Szóval maradt az egy óránként haladás. Még 4 órám van hátra az alapból (szerintem kell még hozzá venni). Fejlődőképes vagyok, már csak ritkán leszek ön- és közveszélyes. :-D
Imikémnek hivatalosan véget ért a középső csoport, de még július 19.-ig járni fog oviba.
Csilluról délelőttönként levesszük a pelust és gyúrunk a szobatisztaságra. Azért jó messze van még...
A férjecském továbbra is szorgosan keresgéli a jövőbeni autónkat, eddig kevés sikerrel. Az optimisták azt mondják ami késik...
Azért hónap végére is jutott egy kis izgalom. Szombaton a gyerkőcök szédült hancúrozásának sírás lett a vége. Imike meghúzta, vagy ráugrott Csillu kezére ( ha bár az orrom előtt voltak nem láttam mi is történt).
Felkötöttem leánykám karját, majd próbáltam szemrevételezni. Nem dagadt, nem kékült. Ettől kicsit nyugodtabb lettem. A csuklóját viszont nagyon fájlalta, nem is lehetett hozáérni. 
Öltöztünk, buszra ültünk és irány a Gyermekklinika ügyelete.( Perszte egyedül voltam itthon velük, mikor máskor történt volna mindez?) A doktor néni megvizsgálta, szerinte nincs ficam, de röntgeneztessük meg. A felvételen látni lehetett, hogy nincs törés. Borogassuk, pihentessük majd ha nincs változás hétfőn menjünk vissza a sebészetre.
Nagyon sajnáltam Csillukámat az öltözködés, a fürdés sem volt egyszerű, de éjszaka is fent voltunk minden megfordulására.
Ha nyugalomban volt a keze nem fájt neki csak a csukló mozdulásakor. A másnap délelőtt sem volt jobb.
A történet vége az lett, hogy a nagyiékhoz érve Csillu megcsúszott  a lépcsőn, ráesett a fájós kezének alkarjára. Volt nagy sírás rívás. De valami a helyére ugorhatott, mert mintha soha nem is fájt volna, úgy elfújták a fájdalmat. Azóta semmi baja a kis virágszálamnak.
Oldal is készült a felkötött karjáról. Janka csodálatos névnapi freebijét használtam fel hozzá.


Köszünöm, hogy benéztél!

2 megjegyzés:

Tinci írta...

Hát, nem semmi volt a május nálatok! Örülök, hogy a picurnak nem tört el a keze! Jó dolog, hogy egy oldalban meg is örökítetted ezt az eseményt.

Noncsi írta...

Igen, tényleg mozgalmas volt a májusotok. Szegény Csillu, biztosan rossz lehetett egy ilyen pici lánynak, hogy fájt a kis kezecskéje.
Az oldalad nagyon szép lett. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...