Oldalak

2010. december 7., kedd

Albumom

Véget ért a Decemmber lapjai online albumkészítő tanfolyam.  :o( Nagyon sok technikát tanultam és sokat inspirálódtam Janka és Sabee "kezei alatt". A többiek is csodálatos oldalakat készítettek (INNEN elérhetőek), érdemes megnézni mindet, egytől-egyig! Az én  elkészített oldalaimat is megnézheted ITT.
Még nem készült el minden oldal, viszont az eddigieket -és még pár újat- elkezdtem megtölteni tartalommal. Gondoltam megmutatom nektek. Az albumkészítés minden percét imádtam és imádom. Nekem tetszik a "végeredmény". Mutatom:

1. oldal:

Ez egy nagyon izgalmas oldal volt számomra, textilre nyomtattam.
Az alábbi négy oldal az oviban tartott családi napról szól. Együtt kézműveskedtünk a gyerekekkel. Nagyon szerettünk ott lenni.
2. és 3. oldal:



4. és 5. oldal:




Köszi, hogy erre jártál! Még gyere máskor is , jön majd a folytatás. :o)




1 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Nagyon szuper amit készítettél.Majd jövök a folytatásért is.Annyira jó volna már eljutni egy ilyen tanfolyamra nekem is.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...