Oldalak

2011. január 23., vasárnap

2011. - 12 hónap album

Igen, belevágtam. Sapimanó hirdetett a blogján egy jó kis közös albumkészítést.
Jelentkezni a borító elkészítésével lehet. Még Te is megteheted, határidő január 31.
Még nyerni is lehet vele. Minden hónapban belekerül a kalapba valami kis nyeremény, ami a projekt végén kisorsolásra kerül. :-)
Tulajdonképpen  saját elképzeléseid szerint alakíthatod az oldalakat némi megkötéssel.
A borítóé:
Feladat:


- a jelenleg használt, számodra fontos színeket, max 3 félét, és stílust használd (nem hinném, hogy nekem van saját stílusom, természetesen hatással voltak rám a többiek :-)

- legyen rajta az évszám (betű, szám, mindegy)

- egy kommentkártyára írj egy újévi idézetet, verset, áldást, ami szeretnéd, hogy végig kísérjen egész évben :)
   (borzasztóan girbe-gorbára sikeredett, de már így marad)

Na nem szaporítom tovább a szót, inkább mutatom:



Egy eléggé vastag kartont találtam itthon, 20x20 cm-es darabokat vágtam ki belőle, majd lyukasztottam.
Bélyegeztem, stencileztem, tintáztam, lyukasztottam, virágokat gyártottam, ragasztottam, még gyöngytollaztam is (azt még gyakorolni kell). Középre még lehet, hogy teszek valamit később.

Felhasználtam azt a sok szép dolgot is amit a férjecskémtől kaptam Karácsonyra (ajándékutalvány formájában, magam tárgyiasítottam).
Ezeket kaptam:





Köszi, hogy erre jártál!



3 megjegyzés:

Timi írta...

Kriszta, nagyon tuti lett a borítód! A virágokért pedig különösen odáig vagyok!a vivás pecsétről nem is beszélve... :-))) Örülök, hogy Te is belevágtál!

Rucola Designs írta...

Hát ez gyönyörű, Kriszta! Annyira irigyellek az ügyes kezedért!

Margó írta...

Húúúúú, de gyönyörűűűű!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...