Oldalak

2011. február 22., kedd

Januári oldal

A 2011-es albumomba elkészült a januári első oldalam. Azért az első mert még tervezem Apa szülinapját is megörökíteni. Kicsit lassan haladok a dologgal, de nem áll szándékomban félbehagyni a dolgot.
A feledat az alábbi volt:
      1. Keress egy olyan január eleji, december végi képet, ami úgy érzed, jellemezni fogja az elkövetkezendő időszakodat.

      2. Legyen rajta fehér, ami a telet szimbolizálja, ...     
      3. És legyen valami kockás. :)

Megmondom őszintén az egyes ponttal bajban voltam. Nem találtam megfelelő képet ami szimbolizálná ezt az évet. Azután megláttam Csilluról ezt a konyhaajtóban elkapott fotót. (Beöltözött a sapkába és a napszemüvegbe míg én főztem és bejött a konyhába, hogy bohóckodjon nekem.)
Azonnal beindult az agyam, már tudtam is, hogy mely papírjaimhoz fogok nyúlni. Azt is tudtam kívánságoldal lesz ez a januári, jókedvünket őrizzük általa is.
Az elrendezéshez újra Creativ Scrappers-től kértem segítséget. A 34-es elrendezést választottam,
 tükrözve használtam. A háttér fehér Rayher strukturált karton. (2-es pont). A többi papír Basic Gray manilla papírtömb 6x6, Bittersweet truffle; Rayher Nr 78-568-000. A keretet Bellissaedesign You and Me frebiejéből írásvetítő fóliára nyomtattam. A pillangók és a bordűrminta Prima - Annale 1 szilikonbélyegző. A tinta Brillance Dew Drop bélyegzőpárna (starlight black) a Tsukineko-tól. Imádom a a csillogását. :o) Felhasználtam még buborékfóliát, kétoldalú ragasztót, ragasztótollat.. A címkéket szintén nyomtattam. A Virág a Primától van. A feliratbetűk, nyomtatva majd művészkéssel kivágva készültek.
Hogy a látvány se maradjon el:


A részletek:






Köszönöm, hogy benéztél!
 Ja, és nézd meg Sapimanó Kreatív Blogján  a többiek Januári oldalát is, nem csak az elsőt, de a többit is. :o)


4 megjegyzés:

Sapimanó írta...

Ó! Nagyon széép!
Már teszem is ki a többiekéhez :)

do írta...

Annyira csodálom, hogy mindjárt elfelejtek elmenni a lányokért az oviba! WOW! Szenzációsan jó lett!!!

Rucola Designs írta...

Te milyen ügyes vagy! Gyönyörű lett!

Era85 írta...

És még én haladok jól? Fantasztikus lett az oldalad!!! Annyira jó ....!!!! Már nem is tudom fokozni! :)
Imádom!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...