Oldalak

2011. március 31., csütörtök

Februári oldalam

Tudom, igen már márciusnak is vége van, de a határidőkkel mindig is hadilábon álltam. Persze próbálom hamarabb, nem mindig jön össze.
Az idei 12 hónapos album például az utolsó pillanatban készült album lesz úgy látszik.



Azt hiszem minden feltételnek megfelel.
Andit idézem:
"...Szóval az első feladat, hogy valamilyen tél végi, kora tavaszi színt válasszunk, ami egyben a szeretet és szerelmet is jelképezi. Mondjuk halvány rózsaszín, halvány barack. De nem muszáj halványnak lennie, csak én nem szeretem az erőteljes színeket ;-)

2. legyen fehér virág a képen, ami a hóvirágot jelképezi, számomra ez a tavasz hírnöke :) Azt mondták ugyanis, hogy az állatkerti maci nem látta meg az árnyékát, jön a tavasz :) Mondjuk amilyen nagyon jó idő van ma, el is tudom képzelni,

3. És a tél utolsó (reméljük) akkordjaként egy kis csipkét is csempésszünk az oldalra, mint havacskát ;-)"
 Bár az én csipkém nem éppen hó :-)


Ovibulin készültek a fotók . Volt közös táncolás, arcfestés, süti, űdítő.
Pár szó az oldalról: Fehér karton az alap amire virágmaszkot raktam és egy kis házi misttel befújtam.
Jött még az alapra pufifólás - és pillangós nyomdázás.
A csipkedarabot tintáztam, a filmcsíkot fóliára nyomtattam. A csillag chipboardot basic manila (6x6) papírral borítottam, majd tintáztam. Az "A" betűt rányomdáztam és filccel színeztem. A kommentcímkét a fotók és a díszek alá rejtettem (kihúzható). Ezt is tintáztam.
Ja és nem egészen ott lyukasztottam, ahol kellett volna :-(  No de sebaj.


Köszi, hogy benéztél!

2 megjegyzés:

Era85 írta...

Teljesen le vagyok nyűgözve!!! A kritériumokat újra elolvastam. Nem találok szavakat! Ilyenféle megoldásra nem is gondoltam!!! Nagyon jól megoldottad! Milyen ötletes?!
Bár nagyon kíváncsi vagyok a házi mistedre????

Kriszta (hozak) írta...

Kedves Era! A házi mist nagyon egyszerű, akrilfestéket vízzel hígítottam és egy kiürült pumpás-fújós üvegbe raktam. Egy élmény volt fújkálni. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...