Oldalak

2011. április 15., péntek

Bőrönd album -alapok

Andi fantasztikus projektet indított a blogján. Élő kapcsolaton keresztül lehetett együtt alkothatni az irányítása alatt. Nem mást mint egy bőrönd albumot. Március 26-án este összegyűltek hát a lányok a közös (virtuális) alkotószobában és elkészítették a bőrönd vázát, beborították azt kívül-belül és még a füle is elkészült.
Nekem nem volt jó az időpont a személyes részvételre, de Andi felvette az adást. így minden munkafolyamatot követni tudtam, elkészítettem a magam bőröndjét is.
Belül:


Kívül:

Innen lestem el a lépéseket:

Sapimanó alkot - Bőrönd album 1. rész
Sapimanó alkot - Bőrönd album 2. rész

És hurrá-hurrá holnap lesz a folytatás. Nagyon várom már, bár valószínűleg nem tudok a legelejétől bekapcsolódni.

Már készítettem is pár virágot a díszítéshez.


A készítés menetét Éva Papírvirágok blogjának Majdnem "Prima" virág házilag bejegyzéséből tanultam.

Köszönöm, hogy erre jártál.

12 megjegyzés:

Timi írta...

Hű de nagyon klassz így is! Nagyon szépen csináltad meg a bőrönd fülét!!Grat hozzá!

kreatívhit írta...

Igazán jó ötlet.Klassz lett a bőröndöd.

Névtelen írta...

Hát ez gyönyörű szép lett! Milyen papírt használtál?

Kriszta (hozak) írta...

BoBunny Kitchen Spice papírokat használtam. A belső borítás a Sesame névre hallgat (a mintás virágok a másik oldalából készültek). A külsejét a Rosemary nevű papírral borítottam, a széleit tintáztam.

Era85 írta...

Álomszép lett! Azok a virágok isteniek!!! Gyönyörű már most is az alap, és már alig várom a végeredményt!

Rayher Kreatív Centrum írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Budaházi Brigitta írta...

hajrá Kriszta, és mindenki más is! gyönyörűen mutatnak ezek a papírok így, ebben a formában. alig várom, hogy a kövi videó után meddig juttok!

Virág Éva írta...

De jó látni a virágokat másnál is;) Szép lett a bőröndöd nagyon, gratula

do írta...

Mire feldíszíted ide érek :D Meseszép!!!!

Bmary írta...

Nagyon szépséges lett a bőröndöd!!! A virágaid is gyönyörűek. Már nagyon kíváncsi vagyok az egész albumra!

Toni írta...

Csúcs! Wow-wow-wow!

Margó írta...

Gyönyörűűűűűűű!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...