Oldalak

2011. május 16., hétfő

Még három kihívás.

Hoztam az elmúlt scrapbook héten összegyűlt oldalaimat.

Lehull a lepel a Bóbitának szánt Kép egymásnak játékra készített oldalamról:

Waiting_for_the_spring - Ányi
Just _a_note - Janka
The_flower_of_naturalness - Janka, Kriszta
SB_megakészlet - Icka
iSDS_blogtraine_template_freebie - Yoshiko

Persze én is kaptam egy ajándék oldalt Jankától. Köszönöm mégegyszer!


Digimorfózis játékra is elkészült a Dtimi oldalából liftelt oldalam. A feladatom az volt, hogy az Ő oldalának elrendezését tükrözzem a nekem tetsző irányba.
TIMI OLDALA:

Az enyém:

TempusFugit - Vintage fotomask
ScrappinCop - papírtépés
DMS_Collab - March2
Cewe - Varrás
Flower_of_the_naturalness - Beszteri, Dtimi, Janka, Kolibri, Yantra, Kriszta
Glamour_Style_set - freebie
MissHoney - swetstufftoscrap_AddOn_freebie
MelDesign - Natural_story
SweetGirl_collab

Volt egy AAM2. nevű kihívás is, röviden: mi a kedvenc színed?


Fanette design - Sorbel_aPaya
DodousDesign . Just_for_Love
busybee - idsd_freebie_template

Nem szeretem ezt az oldalam. Konkrétan már nem tetszik. Majd ha lesz kedvem megcsinálom újra, mert ezeket a színeket azért még szeretem. :-)

Öt kihíváson, játékon sikerült részt vennem, sajnálom, hogy több nem fért bele.
Bár Didó kihívása csak holnap zárul(hátha lesz rá időm). És egy újabb blogtrain-re is jelentkeztem.Azzal majd jövök Június 25-én ;-)

Köszi, hogy benéztél! Még gyere máskor is !

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...