Oldalak

2011. május 1., vasárnap

Tavaszi virág(o)zás

Eszter  Tavaszi megújulás pontgyűjtő kihívására, az utolsó pillanatban készítettem el az oldalam.


         Felhasználtam: Beszteri - Tavaszi_megújulás_WA_pack
              Krysty - The _flower_of_naturalness_maszk
                       Natali_Design - Spring_addon

Csilluka imád virágot szedni, nem tudja megunni. :) A tavasz első szál virágától az ősz utolsó szál virágáig csakis csokrokat gyárt. Én meg imádom ahogy a virágok fölé guggol és teljesen elmélyed abban, hogy a kicsi ujjaival lecsippentse a szálakat.

Köszi, hogy benéztél!

Ui: Holnap, upsz ma este mutatom mit fabrikáltam az Anyukámnak anyák napjára. Remélem megnézed! :)




2 megjegyzés:

Toni írta...

Mennyei a maszkod! Te készítetted? Nem térek magamhoz, nagyon szép az oldalad!

Kriszta (hozak) írta...

Örülök, hogy tetszik. A maszkot nem én készítettem. Krysty munkája, a Flowr Of The Naturalness (magnolia) blogtrain része.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...