Oldalak

2011. május 14., szombat

Tázzunk vagy kávézzunk?

A Scrapbook.hu-n Sapimanó írt egy klassz cikket a kávé és a tea rendkívül jó színező tulajdonságáról. Még kihívás is kapcsolódik hozzá.
Készítettem én is egy könyvjelzőt ezzel a technikával. Ajándékba lesz, itt még nem árulnám el kinek:




Bár kettő könyvjelzőnek hat, de ez egyazon darab két oldala. Csak egymás mellé szerkesztettem őket. -.^

Felhasználtam:
BasicGrey - basics manila paper pad 6x6
Tortacsipke
Lyukasztók
Szalag
Imikém kérésére Viva decor gyöngytoll - fehér
inda minta - Scrapbooks etc.
Ja és kávé, minden mennyiségben !!!!! Bár éreznétek az illatát! -.^

Nézd meg a többi induló alkotását is, érdemes!
Köszi, hogy benéztél!


4 megjegyzés:

Era85 írta...

Wowww! Nagyon fantasztikus!!!

Timi írta...

Odáig vagyok Kriszta!!!Nagyon tetszik!!!!

kreatívhit írta...

Jól néz ki.

Zs'Art írta...

Ez gyönyörű lett! De jó, hogy idetaláltam. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...