Oldalak

2011. június 21., kedd

Talán ez is elkészül egyszer!

Mi is fog készülni? Hát a 2009-s fotókönyvünk. A minap eszembe jutott, hogy mintha elkezdtem volna valami ilyesmit... Aztán tegnap tök véletlen ráakadtam a gépemen. Nagyon az elején tartott a dolog amikor abbahagytam, márciusig készült el.
Gondoltam csak be kéne fejezni, hát elkészült az áprilisi első oldal, mindjárt egy húsvéti ajándékvárással.

DHD - iSDN bloghop freebie
SCRAPBOOK.HU - Mist freebie

Be is neveztem a Stencilezzünk SB kihívásra.

Ha már kihívás akkor megmutatom mivel neveztem a Csíkos a Trendi kihívásra:
Ajándékcsomagot díszítettem scrapbook technikával.

Köszi, hogy erre jártál, gyere máskor is!





2 megjegyzés:

Era85 írta...

Nagyon hangulatos az oldal, és szenzációs a csomagolásod!!! Nagyon tetszik!

Margó írta...

Mindkettő tetszik, de most különösen a csomagolós!:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...