Oldalak

2011. július 25., hétfő

2011-es album - Júniusi oldalak és SB kihívás

Ebben a hónapban Bogi instrukciói alapján kelett készítenünk az oldalunkat.

Idézem őt:
""Szentiván június 24, a nyári napforduló napja. A nappal ilyenkor a leghosszabb az évben. Június éppen az év közepe, eljutottunk félidőig...

... Úgyhogy azt javaslom, felezzünk mi is!.

- Legyen valami az oldalon, ami a felezést szimbolizálja. Elütő kétféle háttér, kétféle fotó, egyik oldal régi, másik oldal új kép, egy felezős sablon, vagy bármi, ami eszedbe jut a fele-fele témáról.

- A Szentivánéji álomból kiindulva legyen kötelező elem valami mesebeli. Manó, tündér, rajzolt/pecsételt figura, vagy akár egy gyerekrajz."



Először nem voltam eléggé figyelmes amikor elolvastam a feladatot, mert a részletfotón még nincs ott a rajzolt figura. No de a virág szempontjából mindegy is. :o)

Nem tudom mennyire látszik a fotón, de a fiúk nagyon küzdenek a széllel. A hátuk mögül fújt, nem volt valami melegünk, akkor a parton.

Felhasználtam:
°BasicGrey - Dasher papírkollekcióból: Eggnog, Center piece, Popcorn balls, Peppermint stick
                  - Fruitcake papírkollekcióból: Tidings/Wintermint
                  -Scarlatt's letter
°Prima virág és gomb
°Chipboard névtábla
°Rayer csavar fejű miltonkapocs
° Memento tinta - coccoa
° Folyékony ragasztó "Sünis"
° VST blogtrain - Saját tábla -> kihúzhatósra készítettem, bővebb komment írható rá.


A másik oldalamon Csillu dacol a balatoni széllel. A SCRAPBOOK.HU Levegő kihívására készült. Didó a háziasszonya.
Megint idézem:
"A feladat: alkossatok olyan scrapbook oldalakat, albumokat, bármilyen alkotásokat, aminek a fő témája a LEVEGŐ!
* Szabályok: azért, hogy segítségetekre lehessünk, gondolatébresztőnek szánjuk a kihíváshoz tartozó ajándékba letölthető freebie-t is. A csomag tartalma 3 wordart .png formátumban! Az egyetlen kikötésünk, hogy a készülő műveken használjátok valamelyiket a három közül!
A freebie letölthető minden regisztrált tagunk számára."
Az oldalam:


Részletfotók (itt még nem voltak meg a fehér strasszkövek):



Felhasználtam:
° WA Didó
° BoBunny - Petal pushers kollekcióból Notes és Garden papírok
° fehér filctoll
° fehér akrilfesték
° lepkés lyukasztó
° 3D ragasztókockák
° folyékony ragasztó
° zöld és fehér strasszkövek

Kivágtam az albumpapírt, a fotót nyomtattam (Ps-sel rászerkesztettem a WA rá eső részét). Akrilfesték csíkot húztam egy kiszanált műanyag vonalzómra és kör alakban elhúztam vele a festéket. Ez lett az alap. Száradás után be a nyomtatóba és rányomtattam a Wa másik felét. felragasztottam a fotót, ügyelve a wordart illeszkedésére. A kis feliratcímkét külön nyomtattam ki, kivágtam és 3D ragasztóval ragasztottam a helyére. A másik papírból kivágtam a virágokat, helyükre ragasztottam őket. Majd jött az egyéb díszítés: pillangó, pöttyök, "varrás", strasszok (műkörmös alapanyag :o) ).

Köszi, hogy erre jártál, gyere el máskor is!

5 megjegyzés:

Era85 írta...

Nagyon jó lett mindkettő!!! Ügyes vagy!

Timi írta...

hogy ez milyen jó kis oldal! nagyon tetszenek ezek a technikák amiket alkalmazol!le a kalappal!

Rucola Designs írta...

Hűűűű, nagyon ügyes vagy, gyönyörűségesek!

altalena írta...

Óóóó Kriszta! Imádom a festést és rajta a wa-ot!!! Fantasztikus lett az egész oldal, színével, technikájával együtt!!!

Névtelen írta...

Ez mennyire jó! Még csak most fedeztem fel az oldaladat. Nagyon tetszik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...