Oldalak

2011. július 27., szerda

Májusi 1. oldalam, kihívás.

A májusi feladatot Erika hozta:

Anyák napja alkalmából készíthetnénk 1 oldalt.

1.Legyen rajta valami piros/zöld/sárga (vagy-vagy)
2.Szalag - a színvilágnak megfelelően
3. Éééés, mondjuk szív, mint kötelező elem

A feladat, azaz kihívás amit ezzel az oldallal teljesítettem az az SB-n található Vázlatterv kihívás.


Felhasználtam:
° fehér karton,
° Lidl-ben vásárolt Sb papírok,
° ragasztó,
° lyukasztó,
° kész szív dísz,
° fehér filctoll.
° Gigi vázlatterve az oldala alapján:




Jól megdolgoztatott engem is ez a kihívás.
Olyan nehezen találtam ki, hogy milyenek legyenek a papírok.
Aztán végül kialakult a "csupa szív" végeredmény.  Ami még biztossá vált számomra, hogy soha többé nem készítek címfeliratot kézírással! Szerintem borzalmas lett.



2 megjegyzés:

Timi írta...

De jó kis oldal! olyan édesek a gyerekek! :))))

Era85 írta...

Nagyon jó lett!!!! Tetszik, hogy a két kihívást kombináltad! :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...