Oldalak

2011. szeptember 24., szombat

Kép egymásnak játék XII.

Lezajlott a tizenkettedik kép egymásnak játék a SCRAPBOOK.HU-n.

A szerencse Szrjudit képét sorsolta nekem. Petra lánykájáról készítettem oldalt. Amikor megláttam a hölgy fotóját egyből ez a papírkészlet ugrott be nekem. Csoda -e hát, ha nem találtam megfelelő digi készletet ezek után?


Graphic45 - Once upon a springtime  8x8 paperpad
3D ragasztókockák
folyékony ragasztó
Krea-túrás chipboard keret
Distress Ink - Walnut Stain tinta
Viva gyöngytoll - pearl
szatén szalag

Judit azóta már megkapta postán. Tetszett neki, nagy örömömre. :o)

Kaptam is oldalt, mégpedig Majától.
Elég vicces néha a véletlen; az előző játékban én készítettem neki oldalt. :o)


Köszönöm itt is!



3 megjegyzés:

Era85 írta...

Fantasztikus lett!!! Nagyon tetszik a technikai megoldásod! :)

szrjudit írta...

Annyira imádja az egész család, köszönjük, csodaszép lett, és hogy hagyományos, külön öröm számomra!!!

Margó írta...

Minkettő tetszik, amit adtál és amit kaptál is:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...