Oldalak

2011. december 6., kedd

2011 hónapjai album - Április

Ez a másik projekt ami még folyamatában van csak. Ami még hiányzik az az április, augusztus , szeptember, október, november és a december. (Tényleg decemberi feladat még nincs is.) Az áprilisit azt tegnap elkészítettem, ma fotóztam.








A feladat, idézem:

A feladatot Era ötölte ki, És Oslit hívtuk segítségül.

"Oslinál láttam egy nagyon jó kis játékot. Ezt mi is megvalósíthatnánk hagyományosban az albumunkba."

Osli: "Készítettem egy táblázatot, ez alapján kell összeraknod az oldalad.

Azt, hogy a táblázatból mit kell választani, azt a születésnapi dátum alapján kell kiszámolni. Olyan módon, hogy össze kell adni a számjegyeket addig, míg egyjegyű számot nem kapsz. Külön az évet, a hónapot, a napot és az éveid számát."




Nálam ez így néz ki:

1+9+7+4 = 21 2+1 = 3 -> háttér: csíkos papír

0+4 = 4 -> 7 elemet kell használni (tortacsipke, chipboard inda, virágfüzér, tündér, pillangó, rózsa alátétvirággal, és tűzőkapocs)

1+5 = 6 -> kötelező elem: irat- vagy gemkapocs

3+7 = 10 1+0 = 1 -> egyszavas cím

Graphic45 - Once Upon a Springtime  20x20 papítokat használtam
Scrap-Kreatúrás indát.
Pillangós mintalyukasztót
Csillámos krétát,
Gyöngytollat, fehér zselés tollat, iratkapcsot
A feliratot csillámos papírból vártam ki.

Remélem tetszik Neked is!



2 megjegyzés:

Era85 írta...

Hűűű, de jó lett! Nagyon-nagyon tetszik! Az elrendezésed fantasztikus!

Margó írta...

Hááááááááááát, gyönyörűű! A kislányod bájos fotója és az a pillangóóóóóóóóó!:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...