Oldalak

2012. január 29., vasárnap

2012-es album együt - Borító

Az idén is folytatódik az együtt albumkészítés a lányokkal. Igazán büszke vagyok rá, hogy tagja lehetek egy ilyen lelkes és tehetséges csapatnak! (Nézd meg az album blogját és csatlakozz TE is!!!)

Kicsit változtattunk az "ügymeneten". Közösen adjuk be a feladatokat és az ajándékokat a virtuális kalapba hónapról-hónapra.

A borító Gybogi, az újévi oldal Era85 önként vállalt feladata lett.
Eddig a borítót sikerült elkészítenem.
A kiírás, idézem:
"nem sok szabályt adok, de a naplón legyen:

1. évszám, nehogy már összekeverjük a tavalyival :D
2. egy olyan elem, ami újrahasznosított, tehát valami ami nem scrapes eredetű, de fantáziát megmozgatóan muszáj felkerülnie az oldalra. vagy alkothatja magát az oldalt, mint nálam. :) "




Úgy döntöttem, hogy az idén A5-ös méretű lesz az album. Így alapnak egy kész, natúr színű, kapcsos iratlefűzőt választottam. Ezt díszítettem Timepiece papírokkal.
Felhasználtam még:
° Altalena bingókártyáját
° Scrap-kreatúrás chipboardokat (évszám, kulcs, inda)
° filmcsíkot (digitális készletből, írásvetítő fóliára nyomtattam)
° Az óra szintén Timepiece készletből chipboard
° Saját készítésű szalagvirágok (Jovitól tanultam)
° Sk horgolt virág (itt tanultam) és fekete kartonból rózsa
° A gerincen és a hátoldalon lévő címkéket Icka digitális készletéből (Doodle Designs - Making Memories) nyomtattam.
° a hátoldalon lévő virágcsokrot szintén a nyomtatóval varázsoltam elő (SCRAPBOOK.HU - ünnepelj velünk kivágható elemek)

Ami pedig az újrahasznosítás része a díszítésnek az a cipzár (egy megboldogult nadrágomé volt) és a fehér gomb, amit az utcán találtam.

Használtam még: fehér akrilfesték, Viva sablon (az előkandikáló mintához)
Mintalyukasztót, Tim Holtz - Valnut Stain tinta, folyékony ragasztó, fekete alkoholos filc.

Ha eddig elolvastál, akkor örömmel láthatod, hogy a végére értem. :-)
Nézz be máskor is, jön a folytatás ezerrel agyalok az újévi oldalon is .

10 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hát ez eszméletlen gyönyörű, Kriszta! Milyen ügyes kezed van, gratulálok! :)

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm, Kovaxka!!!!

Trillucy írta...

Szenzációs ez a borító Kriszta! Nagyon tetszik :-))

Névtelen írta...

Hogy ez milyen gyönyörű! Korán reggel leesett az állam! Pinelem ha nem baj.

Gybogi írta...

ide is írom, mert nagyon tetszik: IMÁDOM! annyira jó! :)

Budaházi Brigitta írta...

Profi lett, Kriszta! Ámuldozom az ötleteiden és a kivitelezésen.

Janka írta...

jöttem közelebbről is megnézni ezt a szenzációs mappát! minden részében fenomenális! a bevarrt cipzártól elalélok! :) (lopom az ötletet!)

Era85 írta...

A cipzár a kedvencem! Ájulósan jó lett! A talált gomb is hihetetlenül jó ötlet! Pinnellek! :)))

Timi írta...

Fantasztikus albumborító Kriszta! a filmszalagos ötlet fenomenális!
Csak így tovább!!!

Kriszta (hozak) írta...

Mindenkinek köszönöm! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...