Oldalak

2012. január 12., csütörtök

Ez évi első...

Bizony ez ebben az évben az első bejegyzésem. És tudom-tudom, hogy már régen volt és már a hetedik napon is túl vagyunk, de tiszta szívemből Neked ...


Nem telt ám szorgos munka nélkül az eddigi időszak sem, mármint ami a scrapbook háza táját illeti. Készülnek sorra az elmaradt oldalak a 2011 hónapjai albumba. (Új blogba költöztek az instrukciók és kész oldalak.)
Most megmutatom a decemberi és a novemberi oldalam.
Decemberi instrukciók Az oldal:




Égen, földön nem volt olyan papírom ami megfelelt volna a kívánalmaknak, így megint nyomtattam. :o)

Az alapot ScrapMatters - elegant christmas freebie-jéből,

A kép alatti papírlapot Oscraps 12 day in christmas digi készletből,

A hópihéket Julia Makotinski - Christmas scetchbook snowflakes frebie-jéból varázsolta elő a nyomtatóm.

Scrap-kreatúrás chipboard-ot fehér akrilfestékkel alapoztam, majd bekentem folyékony ragasztóval és rászórtam a csillámot (műkörömdíszítőt).

A fotót Szentetste vacsizás előtt készítettük. A gyerekek már eléggé fáradtak voltak, na meg éppen nem is a fotózással akarták múlatni az időt :o).


Novemberi instrukció.
Az oldal pedig:




Az egyik feladat a ködösítés volt, ezt egy kis akrilfesték papíron szétmaszatolásával oldottam meg. A másik pedig, hogy kerekítsük le amit csak lehet.
Ismét nagyon sok dolgot nyomtattam.
A hátérpapítrt (Mel Stampz - freebie), a köröket és zászlókat - Otthon édes otthon saját papírok.
Használtam még: levél mintalyikasztót
folyékony ragasztót és fekete filctollat.

A fotó az első adventi vasárnapon készült.

Köszi. hogy olvastál, várlak máskor is!

3 megjegyzés:

Margó írta...

Kriszta, szépségesek, gyönyörűek az oldalaid, mindkettő:-)) Neked és szép kis Családodnak is boldog Újesztendőt kívánok!:-)

Era85 írta...

Neked is boldog új évet! Sokat gondolkodtam, hogy honnan vannak ilyen remek papírjaid?! De erre nem is gondoltam. Zseniális, és nagyon-nagyon tetszik! Köszönöm az inspirácót a decemberi oldaladból! Puszi érte!

Secima írta...

Nektek is boldog új esztendőt és sok-sok gyönyörűséges scrapbook oldalt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...