Oldalak

2012. április 27., péntek

Week in the life - Kedd

Ezen a reggelen minden hasonlóan ment, mint hétfőn. Azzal a különbséggel, hogy nem munkába, hanem tornázni mentem.Utána még ügyintéztem egy kicsit (adóbevallás leadása, diákigazolvány Imikének), azután hazajöttem. És következett egy kis "fotosoppolás", elvégre a bejegyzésekhez szerkesztgetni kell a fotókat. :)


 Csillunak varrok egy farmerszoknyát. Azon dolgozgattam egy kicsit:


És Imike nadrágjának térdéről is eltüntettem a szakadást.


Kedves Anyukák, ugye nem csak az én fiam szaggatja rendre a nadrágtérdeket???????
 Ovi után az állandó keddi program az Ovifoci. Edzés előtti lazulás:


Olyan édesek a fiúk, ahogy ügyeskednek a labdával. Több- kevesebb sikerrel. itt éppen labdavezetés látható, jobb lábbal.


Az iskolától nem messze van egy posta. Apa és Csillu elmentek oda, levelet feladni, míg én elmentem dolgozni. Csillu itt még apa mellett megy,...


... aztán, uzsgyi már be is szaladt.


Mire az edzésnek vége lett én is végeztem a munkámmal. Otthon a ház előtt még volt egy kis terménygyűjtés és biciklizés.




Lassan elérkeztünk a vacsoraidőhöz. Kakaó és vajas kenyér volt a kajci. Közben mesenézés. Bibi és Tina, most ez a nagy kedvenc.


Csillu azért vacsi előtt még nyűgizett egy kicsit, hogy ez a nap se legyen más, mint a többi. :)


  Amíg én a gyerekeket fürdettem, addig Apa is oda tudott ülni a gép elé egy kicsit.

1 megjegyzés:

Era85 írta...

Már hiányoztak a bejegyzések! Annyira jó, hogy nemcsak az enyémek szaggatják a nadrágjukat! :D De látom, nem vagyok egyedül a stoppolással, varrással! A Bibi és Tina nagy favorit nálunk is!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...