Oldalak

2012. április 27., péntek

Week inthe life - Szerda

A mai reggel kicsit nehezen indult, De a fiúk szokás szerint elindultak, mire Csillut Fel tudtam ébreszteni. Itt még nagyon alszik:


 Itt pedig már nagyon huncut:


Ovi után munkába indulás, teljesen kedvtelenül, nem szeretem az esős időt.


Még szerencse, hogy a vendégem teljesen felvidított. Így jobban ment az itthoni takarítás.


És még a mosatlanokat is fél kézzel lenyomtam:


Utána átböngésztem a hirdetőújságot, de nem jutottam érdemben előre az új munkahely kereséssel.


Amikor a csibegyerekek már itthon játszottak ezerrel, elkezdtem készülődni, mert este színházba mentünk. Fürdés, hajmosás.  Na ilyen kép sem készült még rólam. :)


Anyósom jött vigyázni a gyerekekre. Ilyenkor mindig hoz kakaós csigát és nagy pancsizás van a fürdőkádban óriási hab-hegyek közepette. Legalább öt mesét olvasnak mielőtt eljön az alvás. Azt hiszem szeretik, ha színházba megyünk. ;)
 Hát ilyen lettem teljes harci díszemben, lehet, hogy turbánban kellett volna mennem?


Több kép sajna nem készült ezen az estén, mert a gép itthon maradt, no meg a kamerás telefon is. Helyette viszont megmutatom, hogy mit néztünk. A darab címe: Stravinsky: Orpheus / Bartók: A fából faragott királyfi A Szegedi Kortárs Balett előadásában.
 Színpadkép az Orpheusból:


És kép a Fából faragott királyfiból:


Remélem egy kicsit vissza adják a fotók, hogy mennyire látványos volt az egész. ezzel az előadással számunkra sajnos véget ért az idei évad, de elhatároztuk, hogy jövőre is vásárolunk színházbérletet.

Cikk az előadásról és még több kép: Itt

2 megjegyzés:

Era85 írta...

Hááát, most nem gyengén irigyellek! Olyan jó, hogy el tudtok menni a kortársbalett előadásaira! Nálunk a párom nem szereti az ilyet, pedig már operett előadással is próbálkoztam! A mozi kivételével nem szereti ezeket. Talán egyszer azért elvisz színházba, mert oda talán el lehet csalni.
Remekül néztél ki! Nem kell oda a turbán! Nagyon csinos voltál! Én is akkora mosatlan halmazt akarok, mint a tiéd!!!! Az enyém mindig tornyos, még akkor is, ha egy nap nem is főzök! Tuti osztódással szaporodnak! :D

Kriszta (hozak) írta...

Az én kupacom, csak azért nem tornyos mert aznap ez már a harmadik mosogatás volt. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...