Oldalak

2012. november 1., csütörtök

Eltelt fél év is már...

Halihó! Sziasztok!

Még létezem és megpróbálok életet lehelni a blogomba, mert majdhogynem negatív rekordot döntve szűk fél éve nem írtam már semmit. Pedig nem voltam teljesen tétlen készítettem pát dolgot ezen időszakban. Mutatom is a legrégebbitől a legújabbig. Készült készült két oldal a februárhoz a 2012-es albumomba. Az elsőt két kihívásra is beneveztem Az egyik a Februári oldal a 2012. - Éves album együtt projekthez. És a Scrap.hu áprilisi vázlatkihívására :
A másikat szintén az áprilisi kihívásra készítettem:
Mindkét fotó a Kroki-Rokis farsangon készült februárban amikor "csak" ekkora volt a hó:


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Készítettem képeslapot az Óvónéniknek. Csilluka ezt adta át évzáróra:
Az ötletet innen merítettem: Peppermint Patty's Papercraft

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


Imikém is elballagott az oviból. Az én tisztem volt a ballagás megszervezése Így az Óvónénik ajándéktartó lapját is én készítettem el. Ilyen lett:
A lila virágok krepp-papírból készültek.
Belül pedig könyvutalvány egy versike és egy csoportkép (vajszínű kartonba csomagolva)található. innen inspirálódtam: Scrappassion .

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Scrap táborban is jártam a nyáron ott ezt az albumot kezdtem el és itthon fejeztem be:

Katt a képre és megnézheted az egész albumot. :) Folytatása következik hamarosan... , visszavárlak. :)

2 megjegyzés:

Era85 írta...

De nagyon ügyes voltál! Annyi sok szépséget alkottál, hogy nem győzöm csodálni! Szuperjó lett az összes!!!

Sapimanó írta...

Hihi :) Látom Te is épp pótolod az elmúlasztottakat :D Én is azt csinálom. Még van pár oldal hátra aztán kész is vagyok velük. Egy darabig, mert közben készülnek az újak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...