Oldalak

2014. december 6., szombat

December napjai - 1.

Mint minden évben idén is tervbe vettem egy december napjai albumot. Gigi blogbejegyzését olvasva meg is kaptam a kezdő löketet hozzá. Az albumhoz Simple Stories - 25 Days of Christmas kollekcióját választottam - tudom nem éppen idei, de nekem tetszik - és tasakokban fogom elhelyezni az oldalak javát (sajnos még nem érkeztek meg és itthon csak pár darabom van). Remélem így gyorsabb lesz a készítés és nem sok éjszakát töltök el kései fekvéssel. :) Ilyen az első oldal, ami az újszerű adventi csomagocskákat mutatja be. Újdonság, hogy csoki helyett Lego darabkák találhatóak a csomagban. Imi és Csilla is kapott egy dobozzal a kedvenc építőkockájából, amit 24 részre osztottam fel. Kis tasakokba raktam az aktuális darabkákat és aznapi instrukciókat tűztem rájuk kívülről. (Az innen letöltött instrukciókat Photoshoppal szerkesztettem napi-kártyáknak.)
Nagyon izgultam, hogy mit szólnak majd a gyerekek, de teljes a siker!
Gyenge kísérletet tettem a gyöngyházfényű akrilfesték hópihés sablonnal való felvitelére, de rútul felsültem vele. A fotón sajnos nagyon látszik, hogy nem sikerült az akció. Ezt még gyakorolni kell. :( Az oldal mérete 6x8 inch. A fotó 3x4 inch-es, fehér kartont vágtam alá, amit öregbítettem és tintáztam, zsebszerűen ragasztottam.
Ebbe tettem a kommentkártyát. A papírkészlethez tartozó matricákkal díszítettem még. Az egyes számot Glossy accents-el tettem domborúvá.








Kriszta

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Drága Kriszta! Nagyon örülök Neked! De rég "hagyományosoztunk" már mi "együtt", s most újra! ♥
A kiválasztott készlet nekem nagyon bejön. Idén januárban, kint tett utazásom alkalmával szerettem bele én is a Simple Stories márkába, szóval, engem biztos megfogtál a készülő albummal... Nagyon szépek az oldalak, mesélősek, különlegesek a sztorik (mekkora ötlet az sk. Lego adventi naptár!). Én nem látom nemsikerültnek a stencilezést.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...