Oldalak

2009. augusztus 25., kedd

Frends Forever kihívásra

A Scrapbook.hu-n Sabee és Janka indított egy kihívást ahol a közös készletükkel a Frends Foreverrel kellett oldalt készíteni.
Az enyém ilyen lett:


Sabee és Janka - Frends Forever


A képen a barátaimmal ünnepeltük a 18. szülinapomat. Akkor még úgy gondoltuk örökké tart majd a barátság, de azóta szétszóródtunk. Sokakkal már csak ismerősök vagyunk.
De az oldal még a gondtalan szép időket idézi. Szerettem 18 évesnek lenni. Nagyon pörgős és eseménydús év volt 1992.
Megismertek? Igen... én vagyok az a bal alsó sarokban, mellettem jobbról Mónika. Még ma is jó barátok vagyunk.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


Kaptam még egy oldalt Imikéről. Totyi készítette.
Köszönöm!!!


Köszi, hogy benéztél!

2 megjegyzés:

altalena írta...

Nagyon tetszik, mind két oldal! És ha benézel hozzám, meglepnélek egy játékkal:)

Tinci írta...

Nekem is tetszenek az oldalaid! Hozzám is nézz be én is várlak valamivel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...