Oldalak

2009. szeptember 1., kedd

Fórumtalálkozó

Vasárnap volt az első fórumtalálkozó! Annyira izgatottan vártam. És annyira jól sikerült. Klassz utitársaim voltak LaceEval, Ányival és az ő szíve párjával érkeztünk a találkozóra Szegedről. Nagyon szép hagyományos oldalakat láthattam, és LaceE fotókönyve is nagyon tetszett. Ajándékot is kaptam, na és még nagyon finom sütiket is ettem. Mindenkit felismertünk és olyan volt mintha régóta ismernénk egymást személyesen is, csak éppen nem mostanában találkoztunk utoljára. A délután olyan hamar elszaladt. Próbáltam mindenkivel beszélgetni, de akivel nem sikerült sokat dumcsizni azzal remélem mihamarabb bepótolhatom. (A madarak azt csiripelik nemsokára valóban megtehetem.)

Csoportkép:



És a később érkezőkkel mégegy csoportkép:


A képek szörnyen pöttömök, de majd felrakom nagyobban is ha tudom.

2 megjegyzés:

LaceE írta...

Én is élveztem a napot. És nagyon jó utitárs voltál :)

Secima írta...

A napot én is élveztem, pedig nem is utaztam veletek. ;) Jó volt veled találkozni. Remélem lesz még folytatás. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...