Oldalak

2009. november 16., hétfő

Díjat kaptam



Ányitól és Oslitól kaptam meg ezt a díjat. 10 dolgot kell leírni magamról és továbbküldeni 10 embernek.

1. Anyaoroszlán módjára védem a családom.
2. Örök küzdelmet folytatok a türelmetlenséggel.
3. Nehezen mondok nemet. Emiatt előfordul, hogy túlvállalom magam.
4. Szeretem a filmeket és a könyveket.
5. Alkotó lelkem sokszor lázadozik a háziasszonyi korlátok között. ( Bocsi kicsit költői lett.)
6. Szeretem, hogy élettel teli a lakás és szeretem az esti csendet.
7. A  munkámban mindent szeretek. Most, hogy újra össze kell gyűjtsem a vendégkörömet, szinte senyvedek az üresjáratoktól.
8. Tanulom jó oldaláról nézni az életem dolgait, sajnos hajlamos vagyok a pesszimizmusra.
9. Nem vagyok haragtartó.
10. Keveset alszom. Estéimet a legtöbbször a scrapbook és az internet tölti ki.

Akiknek átadnám:

Várom a 10 "vallomást" magatokról!

11 megjegyzés:

Kata írta...

Köszönöm szépen a díjat! :)

Baba írta...

köszi szépen

Unknown írta...

Jó volt olvasni a Te 10 dolgodat, köszi a díjat, már készül az én 10es listám is :)

Ányi írta...

3, 4, 5, 6, 9, 10, rám is jellemző. Jó volt olvasni rólad!

Noncsi írta...

Köszönöm, Kriszta a díjat!!! :)

Osli írta...

Jó volt olvasni a te listádat is. köszi, hogy játszottál :)

eralilla írta...

Ez is egy őszinte vallomás volt, köszi. Úgy tűnik az anyák ilyen keveset alvók: valamit valamiért.

Klári írta...

Köszi Kriszta! Gondolkodom!

Linsey írta...

Köszönöm a díjat és a vallomást! :)

Giny írta...

Köszi a díjat! Igyekszem én is...:)

Kriszta írta...

Én is kaptam egyet és küldtem neked is, de látom már megkaptad.

Jó ez a blog díj. Egy kicsit jobban megismerjük egymást.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...