Oldalak

2010. március 10., szerda

Adott fotó3. - Tittynek

Útjára indult az SB-n Secima adott fotós játékának harmadik szériája.
Titty fotója volt az első kisorsolt. Ezt az oldalt készítettem Neki.


Nagyon jó volt ezzel a fotóval dolgozni. Végre felhasználhattam a jó kis iskolás készleteimet.
Titty, remélem tetszik!

Itthon vagyok a gyerekekkel, már gyógyulgatnak. Jobban vagyok én is. Amitől pedig igazán jól érzem magam az pedig az, hogy sikeresen letettem a KRESZ vizsgámat (JUHHHHÉÉÉÉÉ!!!!).
A mai scrap volt a jutalom ;-)

Köszi, hogy erre jártál!

8 megjegyzés:

Bernadett {geergos} írta...

Gratulálok:)

Timi írta...

Kriszta imádom, imádom, imádom!!!! Hihetetlenül jól esett, amikor észre vettem itt a blogodon!!!!!!
Ki tudnék bújni a bőrömből!!! annyira örülök!!!
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!!
és nagy GRATULA a kresz vizsgádhoz! meglátod imádni fogod a vezetést! magamból indulok ki...
millió puszi neked!!!!!

LaceE írta...

Gratulálok a vizsgához és az oldalhoz is :) Ma nagyon jó napod van :)

Rucola Designs írta...

Hát ez szuper hír és szuper oldal! :)

do írta...

Szuper oldal lett! Gratulálok a sikeres vizsgádhoz! :)

altalena írta...

Ó Gratulálok Kriszta! Szerintem régebben könnyebb volt a kresz, ezért én szemembe ez nagyobb siker! CSak így tovább:D
Az oldal pedig fantasztikus! Hű, imádom az elrendezést, vidám, színes iskolás oldal!:)

Bernadett {geergos} írta...

Szia! Remélem tetszeni fog amit adok neked és fogadd sok szeretettel.http://gergi0817.blogspot.com
További szép napot

Timi írta...

Szia Kriszta!
kérlek nézz be hozzám is!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...