Oldalak

2010. április 13., kedd

Újabb pont

A legújabb oldalam Franci Scrapbookozz velünk ; )  kihívására készült. Pont jár érte.
A feladat a következő:
   "Lapozd át a Scrapbookozz velünk e-magazin eddig megjelent számait illetve a honlap hagyományos vagy digitális scrapbookingról szóló cikkeit. Válassz ki tetszés szerint egyet (vagy akár többet is) ha ezzel megvagy, nincs más dolgod, mint megvalósítani a kiválasztott cikkben található projektet."
 A 2009. májusi magazinban Kolibri írt cikket a "saját cetli" készítéséről. Nagyon megtetszett, jó volt vele ügyködni.



Rajta Imikém az annyira kedvelt, idei farsangi jelmezében  a főszereplő.

Utolsó jelentkezésem óta sokminden történt. Többek között ismét rá kellett jönnöm, hogy jobb ha az ember csínján bámik a kívánságaival. Korábbi bejegyzésemben írtam, hogy nem bánnám ha az idei Húsvét érdeklődés hiányában elmaradna. Ami azt illeti nálunk majdnem el is maradt. Csilluka hazahozott a bölcsiből egy kis hasmenéses vírust. Na ezzel úgy el is telt az ünnep. Az elkészült finomságokat szerda magasságában kezdtük el fogyasztani. Legalábbis mi felnőttek,, mert szerencsére a gyerkőcök az ünnepre - ha nem is teljes étvággyal (a csokinyuszi lecsúszott :-D )- már jól érezték magukat.
Az eltelt időben szorgalmasan jártam elsősegély tanfolyanra és a rutinpályára - szakszerűen mondva -járműkezelést tanulni.
Hatalmas kő esett le a szívemről tegnap, mert mindkettőből sikeresen letettem a vizsgát!!!!! :-DDDD


Csütörtökön jön az első városi vezetés. Eléggé be vagyok tojva tőle. Reggel kilenckor kezdek, Szeged fedezékbeeeeee!!!!!!

Köszi, hogy benéztél!


2 megjegyzés:

LaceE írta...

Gratula a vizsgákhoz. Tudtam én hogy ügyes vagy. Az oldalad meg tök aranyos lett :) És ne izgulj, menni fog a vezetés is :)

do írta...

Hú, rég jártam erre. Bocsi! Gratulálok a sikeres vizsgáidhoz! A kisvakon meg hihetetlenül édes! Szuper jelmez és szuper oldal!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...