Oldalak

2011. április 22., péntek

The Flower of Naturalness - Blogtrain Freebie

A tavasz talán mindannyiunkra pezsdítően hat. Felvillanyoznak, tevékenységre csábítanak a színek,a fények, az illatok. Bennünket most egy magnóliafácska újdonsült tulajdonosa késztetett alkotásra. Altalena köszönjük a nagyszerű ötletet a vonat indításáról!
26 állomáson gyűjtheted össze egy csodálatos készletet, a fent említett fa ihlette színekben.

Ez a 15. állomás. Itt ezt találod:




                  LETÖLTÉS / DOWNLOAD

Érdemes minden állomást meglátogatni és beszerezni a készleteket.
Egy kis kedvcsináló:


   you are here --> Kriszta

Kívánok kellemes gyűjtögetést és alkotást!

26 megjegyzés:

Secima írta...

Nagyon szép lett. Köszönöm, letöltöttem. :)

Rucola Designs írta...

Gyönyörűűű!

altalena írta...

Drága Kriszta! Csodálatosan szép a készleted, köszönöm hogy részt vettél a játékban! Pusszantalak

Margó írta...

Kedves Kriszta!! Nagyon - nagyon köszönöm ezt a szépséget, mert így is látszik, hogy gyönyörűségeset alkottál!
Ui.: Rosszul tudtad a Facebook-on, mert nekem igenis szimpatikus vagy és még a tetejében szépnek is tartalak. Nézd meg a mosolyod a fejléceden:-)))

icka írta...

hú Kriszta, ez csodaszép! köszönettel vittem!

Annamari írta...

Köszi, nagyon szép lett! Vittem is! :)

Krisz írta...

gyönyörű! köszi Vittem! :)

Rita(006) írta...

Csudajó kis készlet! Köszönöm!

Névtelen írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [23 Apr 01:00am GMT]. Thanks, Maria

Eszter(beszteri) írta...

köszönettel vittem! :)

Unknown írta...

Naqyon szépen köszönöm!

beedee írta...

Csodálatos!! Köszönöm!!

evadraga írta...

Szia Kriszta!
Annyira jó, hogy Te is készítettél egy szépséget! Kedvenc, szeretem a pasztellségét, a finomságát az összes elemével együtt. Köszönöm, elvittem, és majd mutatom az oldalam belőle! :)
Kellemes húsvétolást kívánok! :)

Tinci írta...

Gyönyörű, köszi!

Christine írta...

Beautiful! Thank you!

Névtelen írta...

This is so pretty - thank you!

Tammy írta...

Thanks for sharing and Happy Easter =}

Dtimy írta...

Jajj, nagyon tetszik a készleted Kriszta, olyan finom, nőcis! Köszi, vittem is!

Janka írta...

Kriszta, szépségeset alkottál!!! Annyira finom és lágy! Köszi.

Puzsi írta...

Odavagyok a varrásokért. Nagyon tetszik, viszem - persze az egészet :) és köszönöm!

Blissz írta...

Csodás! Köszönöm szépen!

do írta...

Csodaszép! Nagyon szépen köszönöm Neked is!

Toni írta...

Ál-leesősen szépséges! Köszönöm!

Toni írta...

Döbbenet milyen gyönyörű!

M. írta...

Köszönöm!

Osli írta...

Csak most jutott rá idő, hogy begyűjtsem a készleteket. Köszönettel vittem a tiéd is. Nagyon szépet csináltál.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...