Oldalak

2011. november 23., szerda

Doodle Designs - Special Moments

Nagyon szeretem Icka munkáit! Ez a készlet is csodálatos! Szeretem ezeket az elegáns színeket, formákat szóval az egészet. (Katt a képre és máris eljutsz a boltba!)



Négy overlay is található benne. Nagyon sok lehetőséget rejtenek magukban, szuperül használhatóak önmagukban is, de érdemes kísérletezni a réteghatásokkal!
Én ez utóbbit választottam amikor elkészítettem az oldalam:




A készlet címe valahogy azonnal ezt a fotót juttatta az eszembe. Alig egy hónap volt hátra Csillu születéséig, sokszor volt, hogy Imike odabújt a pocakomhoz és hallgatta, hogyan mozog a kisbaba. Örökre hálás leszek a férjemnek, hogy megörökítette ezt az intim pillanatot, amit most veletek is megosztok.
A kommentet Imikémnek írtam nagyon sok szeretettel!



2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Elolvadok az oldaladtól, gyönyörűséges!!!

altalena írta...

Gyönyörű oldal Kriszta! A fotó, pedig egy megismételhetetlen pillanatot örökített meg. Csodálatos!!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...