Oldalak

2009. május 27., szerda

Staféta 3

Idézet Judittól:
"Ha van kedvetek, játszunk egyet újra
Indul a következő Kép egymásnak staféta játék!
Annyit változtatunk, hogy ezúttal kötött lesz a fotók témája, amit küldünk. Arra gondoltam, hogy mivel közeleg az anyák napja,
vegyünk elő olyan saját gyerekkori fotót, amin anyukánkkal együtt vagyunk.
A többi a már megszokott rend szerint:
A sorban az első ember készít egy oldalt (a sorban az utolsó ember fotójából) - továbbküldi a második embernek az oldalt és a saját fotóit - a második ember átvesz valamit a kapott sb oldalból (és persze a kapott fotókat használja) és így küldi tovább a harmadik embernek, a saját fotóival együtt. Mindig át kell venni valamit az előző scrapbook oldalból (pl. elrendezés, szín, kiegészítők, bármit, ami megtetszik).

Hogy még izgalmasabb legyen az elkészült oldalakat csak akkor láthatjuk, ha a staféta a végére ért."
Most értünk hát a vágére.

Secima oldala alapján készítettem oldalt az ő képével.




Az én oldalam alapján a képemmel pedig Kovaxka készített oldalt.



Tetszik, hogy bátran vállalta a sötét hátteret, ami nagyszerűen kiemeli a csodás színeket. Köszönöm neki!

A teljes sor és a képekhez felhasznált dolgok megnézhetőek itt.

2 megjegyzés:

altalena írta...

Fantasztikus mindkét oldal! Amit Secimának készítettél, lágy, künnyű színekkel nagyon kedves, finom oldal lett.
Kovaxka pedig csodálatosat csinált, annyira ügyes már, hogy le kalappal a merészségéért...Imádom mind a kettőt:)

Secima írta...

Nagyon szeretem ezt az oldalt. Ki is nyomtattam. Viszem haza Anyukámnak. Remélem nem bánod. Köszönöm, hogy ilyen szépet készítettél nekem. :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...