Oldalak

2009. május 11., hétfő

Nyertem!

Az elmúlt hét nagyon eseménydús volt. Többféle szempontból is. Felbolydult a scrapbookvilág és mi pihenni utaztunk Gödre. Most a scrapbookról szeretnék írni.
Rengeteg kihívás, sok jobbnál jobb feladat jellemezte a Scrapbook.hu-t. Mivel az első napokban betegségem miatt később pedig nethiány miatt kimaradtam a játékokból nagyon szomorú voltam. Szerencsére szombaton a Magyar scrapbooknap alkalmából minden galéria újra megnyílt. Mint az őrült próbáltam bepótolni a lemaradásomat. Hat kihívásnak sikerült még időben megfelelnem.

JANKA WORDARTOS KIHÍVÁSÁT venném előre több dolog miatt is. Az ő kihívására készítettem az első oldalt íme:


felhasználtam: CafeJ Blog Party semple pack2
Janka wordart



A másik pedig az, hogy nekem kedvezett a szerencse, így én nyertem Janka által felajánlott nyereményt egy hagyományos scrapkészletet. így néz ki:



El nem tudom mondani mennyire örülök neki. Kb két hét múlva megkapom, már nagyon várom!

A többi kihívás:
SECIMA ADOTT FOTÓ kihívására ezt a képet küldtem:



Szeretem, mert Imim olyan kis álmodozó rajta.

BETSIE ILYEN VAGYOK MA kihívásra ez az oldal készült:

felhasználtam: Jony Gray Misty Morning
wordart: Betsie

SCRAPBAZÁR BÁLYEGZŐS kihívására:

felhasználtam: Bel Vidotti Scrap - Frendship
bélyegző: One Memory at a Time - date stamp set
font: Stampeddd

A képen unokahúgom Ágika van. A napokban lett három éves. Ezt az oldalt megkapta ajándékba.

DIDÓ RÉSZLETGAZDAG kihívására:


felhasználtam:BERUTHIEL - Instant


Ez az első oldalam amit férjemről készítettem.(Örült neki!)


DIDÓ HULLÁMOZZUNK kihívására:


felhasználtam: wordart AvDesign - Summertime kit



Ennyi tellett tőlem a kihívások pótlására. Lehet, hogy időn túl még készítek oldalakat, mert sokat tanultam így is. Köszönet a kihívásokért a szervezésért!
Még mindig olvasgatom a fórumokat és nézegetem a galériákat annyi a látnivaló!

A kis "nyaralásunkról" is beszámolok hamarosan.
Köszönöm, hogy olvastál!

3 megjegyzés:

eralilla írta...

Szia Kriszta!
Akkor neked is esemény dús heted volt. Hát én sem tudtam a scrapbook.hu oldalon minden képet kommentezni. Ezért most ide írok Neked.
Legjobban a bélyegzős kihívásra készített oldalad tetszik, s az,amit a férjedről készítettél.
A nyereményhez pedig gratulálok!

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm!

Osli írta...

Nagyon jó oldalakat sikerült összeraknod a múlt héten neked is.
Gratulálok a nyereményedhez itt is, nagyon szép ajándék.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...