Oldalak

2009. július 19., vasárnap

BLOGROLL- SUNFRUITS

Elindult egy újabb blogvonat!
A Scrapbook.hu lelkes kis csapata újra óriásit alkotott.
Igazán frissítő nyári színekből készítettünk 19 készletet.
Nézegesd meg az összesítő képet, ha tetszik járd végig az állomásokat!



Íme az enyém:



Ezt az oldalt készítettem a készletemből:


A többi állomás pedig:

Altalena
Arenn
Ányi
Baba
Bea
beszteri
Eralilla
giny
Icka
Kovaxka
Kriszta-itt jársz most
Kuznyec
Moani
Moncsi
Noncsi
Osli
Secima
Sztrega
Timo


Jó vonatozást és scrappelést!






10 megjegyzés:

Tinci írta...

De jó, én vagyok az első hozzászóló!
Szép lett a készleted, már le is töltöttem. Köszi!

Rucola Designs írta...

Köszönöm, vittem, nagyon szép lett! :)

Sztrega írta...

Hű, fanasztikusan jól néz ki, töltöm is, köszönöm!

Secima írta...

Nagyszerű lett!!! Vittem is. Köszi. :)))

LaceE írta...

Örülök, hogy sikerült végül feltölteni. Ha már abban nem kellett segítség, akkor legalább a letöltést had' csináljam meg :) Ja, hogy már meg is történt. :) Köszi, nagyon tetszik :)

Tinci írta...

Gyere a blogomra, vár egy meglepi!

Névtelen írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 15 post on Jul. 21, 2009. Thanks again.

eralilla írta...

Elvittem. Jó kis készlet. Köszi!

cindiaskew írta...

love trains. tyfs this fun kit

Névtelen írta...

i'm gonna make my own blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...