Oldalak

2010. május 3., hétfő

Nemzetközi Scrapbook Nap

Kíhívásokkal teli hétvége van mögöttünk. A Scrapbook.hu-n nagy volt a sürgés-forgás. Nagyon kevés időt töltöttem otthon a hétvégén így csak három kihíváson vettem részt.
Rainbow template kihívására ez az oldal készült (teljesen friss képekkel):

Timcsoca zöld-fehér-sárga kihívására pedig ez az oldal készült:

                           

A harmadik kihívás Mollee fotós kihívása volt amit teljesítettem. Csillu fotóját küldtem be.

Ennyi fért csak bele, de ezt nagyon élveztem. Ez a lényeg, nem?

Köszi, hogy olvastál.

2 megjegyzés:

LaceE írta...

Azért jó a scrap mert örömet okozol magadnak és örömet szerzel nekünk, főleg, ha ilyen szép oldalakat hozol :)

Eszter(beszteri) írta...

Nagyon jó mindkét oldalad! Tetszenek! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...