Oldalak

2010. május 23., vasárnap

Technikaváltás

Ami nem mást takar, mint egy újabb pontszerző kihívást az SB-n.
Rita indította a kihívást, a feladat, hogy lifteljünk. Digi oldalból hagyományosat, hagyományosból pedig digit.
Én az utóbbit választottam.
Izzie csodálatos Spring oldalára esett a választásom, íme:

                                                                             Credits


   Ez az oldal lett belőle.                    

                                                                         Credits

Nagyon szeretem ezt a fotót Csilluról,egy nagyon  elkapott, érzékeny pillanat lett.

 A történethez az is hozzátartozik, hogy nem vagyok ám a síró kislányokat vigasztalás helyett inkább fotózó szívtelen anyuka. Imikém születésnapján csak mi, a szűk család köszöntötük őt fel, még nem is tortával csak pár szelet sütivel ( torta csak a nagy családi köszöntéskor volt, hétvégén). Szépen asztalhoz ültünk ki-ki a maga szeletkéjével, gondoltam én majd fotózok a krónika kedvéért. A kiscsaj meg gondolta és levágott egy laza hisztit, mert ő csak kisvllát kapott. Ezzel úgy "elvoltunk" kb. negyed órát, mire a hisztitől észrevette a hőn áhított nagyvilláját. Ez a fotó már a nyugalom pillanatát örökíti meg. Két perc sem kellett és már mosolygott. És persze arra is rájött, hogy kisvillával könyebb enni. :oD


Köszi, hogy benéztél!


1 megjegyzés:

do írta...

Nagyon tetszik az oldalad! Kár, hogy a háttér történet nem került rá. Cukor a lány nagyon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...