Oldalak

2011. július 10., vasárnap

2011-es album - Márciusi oldal külseje

Elkészült végre a márciusi oldalam.
A feladat a következő volt. Idézem Andit:
"Szóval azt találtam, ki, hogy...
Szerintem mindannyiunknak meg van a magunk kedvenc tavaszi virága (hóvirág, ibolya, krókusz, nárcisz, tulipán, stb...mert sok van !!). Nos mindenki keressen a weben a kedvenc TAVASZI! virágáról képet, és annak a képnek a színei alapján készítse el a saját oldalát :)"
Az inspirációs fotó:


Most láttam, hogy Titty is ezt a fotót választotta. :o)

Megmondom őszintén, a zöld színt teljesen hanyagoltam, A kékre koncentráltam inkább, Imikém szülinapi oldalát kjészítettem el:

A fotó kicsit sárgás árnyalatban mutatja a színeket és amikor készült eszembe jutott, hogy lefelejtettem a címfeliratot. :o) Gyorsan rá is ragasztottam.

Szóval ilyen lett.
A fogaskerekek alatt kommentcímke rejlik:


A felső virágot Jóandi instrukciói alapján készítettem. Így megfelel Az SCRAPBOOK.HU-n indított technikai kihívásnak is.


Kicsit kisze.kusza, de nézzétek el nekem, mert oly kicsinyke 3cm az átmérője.
Ja és kinyitható az oldal, csak még nem volt időm elkészíteni a belsejét. Ha készen lesz azt is megmutatom.

Amit használtam hozzá:
kék scrapbook papír (nem tudom pontosabban),
amit téptem az fehér kartonra nyomtatott szótárszöveg,
VIVA bélyegzők,
Memento tinta - coccoa,
kék tinta -  Versa craft,
csavar miltonkapocs, fém szív - Rayer,
fogaskerekek nyomtatva VST blogtrain saját,
lufi nyomtatva SB Szülinapi gigakitből,
fából készült 6-os,
szalag,
tűzőgép,
+d ragasztókockák, folyékony ragasztó ICO

Nézz be máskor is, várlak szeretettel!

2 megjegyzés:

Margó írta...

Kriszta, ez gyönyörű!!! Én is nagyon szeretem ezt (ezeket) a színeket! A virágod és minden egyéb nagyon szép! Természetesen az ünnepelt fotója is, akinek gratulálok! Örülök, hogy egy csapatban vagyunk, mert így közelebbről találkoztam Veled és ámulhatok azon, hogy létezik valaki, aki hagyományosban és digiben is képes csodálatos alkotásra!!!

Timi írta...

Hűű ha! Nagyon szuper az oldalad!!! Irtóra tetszik Kriszta!Számomra tökéletes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...