Oldalak

2011. július 28., csütörtök

Júliusi 1. oldal és Hagyj nyomot kihívás

Idézem Sapimanót:
"Szóval az instrukciók:

- Legyen valami víz szerű az oldalon. Ez lehet rajzolt, festett, pecsételt buborék, hullám, víz mintázatú papír, víz cseppek, strandos kép, mindegy. Azért, mert épp ma készülünk első strandos élményére Gergőnek, megyünk Gödre :)
- Ha már víz, akkor hal, és ha hal, akkor pikkely, ami meg csillogó, legyen ismét valami csillogó az oldalon ( gyöngy, csillám, sztassz, mindegy,) csak a vízhez kötődő színű legyen, azaz kéktől a zöld árnyalatig minden.

Azt hiszem ez a kettő kitétel épp elég lesz :)"

Az SCRAPBOOK.HU-n indított Hagyj nyomot kihívásnak is megfelel az oldalam.

Íme:

Ez a Lidl-ben vett papír annyira készen volt, hogy olyan sok díszíteni való nem volt rajta. Inkább a rétegekkel játszottam. A gyerekek kívánsága volt, hogy használjuk már végre ezt a szép csillogós papírt. Nem nagyon tiltakoztam, mert a hullámos mintája pont kapóra jött az e havi albumfeladathoz.

Köszi, hogy erre jártál gyere el máskor is!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hihi, ugyanezt a papírt néztem ki ehhez. :) Csak eddig nem volt hozzáférhető a képem, de talán a napokban el tudom én is kezdeni.

Nagyon jó kis témát találtál.

Kriszta (hozak) írta...

Biztosan valami szépséget fogsz készíteni, már nagyon várom!

Gybogi írta...

nekem nagyon tetszik! nekem is vannak hasonló papírjaim és eddig nem tudtam hogy mit is kezdjek velük...de ez ahogy te megoldottad nagyon nagyon tetszetősős!!!!

Era85 írta...

Hűűűű, ez nagyon jó lett! Tetszik a csillogása! Remek ötletei vannak a gyerkőceidnek, és így könnyebb is az alkotás! Segítenek, ahol tudnak! :)

Trillucy írta...

Jó kis oldal cuki kis lábacska nyomokkal :-))

Era85 írta...

Hagytam egy nyomot nálam, gyere keresd meg! :)

beedee írta...

Hűűűű, ez nagyon csodás! Szuper színei vannak és nagyon tetszik a rétegek játéka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...